Uporabljamo piškotke, da naredimo vašo izkušnjo boljšo. V skladu z novo direktivo o e-zasebnosti, vas moramo vprašati za soglasje o nastavitvi piškotkov. Izvedite več.
Viaggio 1-2-3 Via
Zaradi dvojne homologacije (posebne odobritve uporabe na dva načina) je namenjen uporabi za daljše časovno obdobje kot drugi avtosedeži in sicer od 9 do 36 kg.
Lastnosti

Maksimalna zaščita v vseh trenutkih odraščanja
Ker je popolnoma prilagodljiv otroku in nastavljiv v ogromno število položajev, se prilagodi vsaki fazi rasti in tako vsak trenutek otroku nudi najvišjo stopnjo zaščite.

Visoka kakovost
Izdelki Peg Perego so v svetu znani po svoji izjemni kakovosti in tehnološki dovršenosti. Vsi so ne samo zasnovani, temveč tudi izdelani v Italiji, v podjetju z več kot 65-letno tradicijo. Naš cilj je, da vsi izdelki presegajo industrijske standarde za zmogljivost in varnost.

Popolnoma prilagodljiv s sistemom 4D
Sistem tehnologije 4D omogoča prilagoditev oziroma nastavitev sedeža v 4 različnih smereh, ki so med seboj neodvisne: 1. Višino vzglavja je mogoče nastaviti v 6 položajev. 2. Naslonjalo avtosedeža (hrbtišče in vzglavje) lahko nastavite v 5 položajev. 3. Stranski zaščitni sistem se odpira in tako omogoča nastavitev širine avtosedeža (lahko postane širši kar za 6 cm). 4. Anatomski sedež je mogoče prilagajati samo z eno roko v kar 5 položajev.

Zaščita pred udarci z vseh strani
Avtosedež Viaggio 1-2-3 Via je bila zasnovan tako, da ščiti vse občutljive dele telesa. Široko in ukrivljeno vzglavje je obloženo z ekspandiranim polistirenom (EPS), ki poveča absorpcijo energije v primeru trka. To prav vsem otrokom, tudi višjim, zagotavlja maksimalno zaščito v primeru bočnega trka. Z aluminijem ojačan sedež zagotavlja dodatno varnost in zaščito tudi v primeru naleta.
Video
Tehnične specifikacije

Udobje |
Avtosedež Viaggio 1-2-3 Via nudi skrajno udobje z edinstvenimi
podrobnostmi: - udoben sedež iz poliuretana - materiala, ki se uporablja za izdelavo avtomobilskih sedežev - po širini nastavljivo naslonjalo in široko ukrivljeno vzglavje, ki varuje pred poškodbami v primeru bočnega trka - nastavljiv nagib sedeža za prijetno spanje |
Varnost |
Avtosedež Viaggio 1-2-3 Via je bila zasnovan tako, da ščiti vse občutljive dele telesa. Široko in ukrivljeno vzglavje je obloženo z ekspandiranim polistirenom (EPS), ki poveča absorpcijo energije v primeru trka. To prav vsem otrokom, tudi višjim, zagotavlja maksimalno zaščito v primeru bočnega trka. Z aluminijem ojačan sedež zagotavlja dodatno varnost in zaščito tudi v primeru naleta. |
Kakovost | Naš cilj je, da vsi izdelki presegajo industrijske standarde za zmogljivost in varnost. |
Sistem tehnologije 4D | Omogoča prilagoditev oziroma nastavitev sedeža v 4 različnih smereh. Neodvisno lahko nastavite višino vzglavja, naslonjalo avtosedeža (hrbtišče in vzglavje), anatomski sedež in stranski zaščitni sistem, ki se odpira in tako omogoča nastavitev širine avtosedeža. |
Praktičnost |
S posebnimi barvnimi oznakami je Peg Perego poskrbel, da bodo tudi nevešči uporabniki sistema Isofix prepričani, da je avtosedež v avtomobil vedno popolnoma pravilno nameščen. Inovativni sistem pritrditve "Blind Lock" pa sopotnikom preprečuje, da bi med vožnjo nenamerno odpeli avtosedež. |
Namestitev v avtomobil |
V avtomobil se avtosedež pritrdi s priključki Isofix in Top Tether pritrditveno točko. Uporabljamo pa ga lahko na dva načina: z vgrajenimi varnostnimi pasovi avtosedeža od otrokove teže 9 kg do 18 kg, od otrokove teže 15 kg do 36 kg se uporabljajo 3-točkovni varnostni pasovi avtomobila. Ko varnostni pasovi avtosedeža niso več potrebni, jih lahko skrbno shranite v poseben predal. |
Tehnologija Isofix |
Tehnologija Isofix predstavlja najvišjo stopnjo varnosti pri uporabi avtomobilskih sedežev za najmlajše. Pritrditev avtosedeža je popolnoma nezahtevna, z lahkoto jo bodo osvojili tudi tisti, ki uporabe avtosedežev niso vešči. |
Testi | Vsi avtosedeži Peg Perego niso samo skladni z evropskim standardom R44/04, ampak celo presegajo vse zahteve tega standarda z vidika zmogljivosti in varnosti. Vsi so testirani tudi v znamenitem ADAC Crash Test centru v Münchnu skladno z Euro NCAP protokolom (bočni trk in čelni trk pri 40% višji hitrosti, kot jo zahteva evropski standard). |
Mere | 44 x 59,5 x 54,5 cm (š, v, g) |
Teža | 11,8 kg |